Αυτή την ιστοριούλα την αγαπώ πολύ γιατί μου θυμίζει τα εφηβικά μου χρόνια. Μου την έλεγε ο πατέρας μου για να μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα στα ιδιωτικά σχολεία και μετέπειτα στα κολέγια που σπούδαζα. Εις μάτην όμως γιατί τα μυαλουδάκια μου πήραν αέρα (και μάλιστα πολύ) αλλά ευτυχώς στην σωστή ηλικία και τότε που έπρεπε. Τώρα την καταλαβαίνω και την εκτιμώ πολύ περισσότερο. Τότε από το ένα αυτί έμπαινε κι από το άλλο έβγαινε...

Κάποιος βαθύπλουτος κάλεσε μιά μέρα έναν σούφι στο μεγαλοπρεπές σπίτι του.
Γεμάτος περηφάνεια τον ξενάγησε σε όλα τα δωμάτια , επιδεικνύοντας πολύτιμα χαλιά, κοσμήματα και έργα εκπληκτικής τέχνης .
«Τι σου έκανε περισσότερο εντύπωση ; » , τον ρώτησε στο τέλος.
«Το ότι η Γη είναι ικανή να αντέχει το βάρος ενός τόσο μεγάλου και φορτωμένου σπιτιού», απάντησε ο σούφι.

Σουφική σοφία ( Βιβλίο: Στο δρόμο της σοφίας των σούφι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου